Kızlar insulin ilaçcını gebe 1 riskili ( diyabet vs içergi olan ) doktor yazabiliyormu ilacı yoksa şlla endokrin mi gitmek gerek endokrin randevu bulunmuyo çünkü bana doktorm riskli gebelik doktoru 2 gün daha diyetine düzenli uyup yürüyüş yap ölç tekrar gel yüksekse ilaca başlıcam dedide acaba onlar başlayabiliyormu yoksa yönlendirecekmi acaba bilen varmı