Selinpol Serpil11 evettt yakınız ne de olsa canım muhabbet olsun keyifli oluyor böyle uykusuz gecelerde 😊
Serpil11 Bende 25+6 oldum ümit hastanesi talat beye gidiyorum erkek bebiş bekliyorum Allah nasip ederse bu ikinci gebeligim 11 yasinda kizim var birde 🤗🤗
MerveolakBayram Bende 38 günlük anneyim darısı sizlerin başına inşallah kızlar 🤗🤗 Karaca Benim de tanser beydi doktorum. Ücretler normal 3000 sezaryam 3500 epidural 4000 canım