Selinpol Mv00 bizim de öyle ufak ağrılar mide yanmaları falan ama huzurluyuz genel olarak 😊 cinsiyetiniz ne
Selinpol Mv00 yok canım Kocaeli doğumluyum ailem Balıkesir’de yaşıyor ben okumaya geldim evlendim kaldım ☺️ 9 yıldır Eskişehirdeyim sen nerelisin 😊
Mv00 Selinpol maşallah sen buralı sayılırsın artık 😊 ben Malatyalıyım yeni evlendim geldim bir yıl olmadı tam
Serpil11 Kizlar dogum ücretlerini ögrendinizmi gerçi benim dogum ocaga kaliyor ve zamli olacak sanirim 😕😕
Aylin123 Serpil11 benimde ocak doğum zam gelmiş bu sene bidaha zam yokmuş2019un ekimine kadar normal doğum 3500 sezeryan 4000 epidural 4500☺️
MerveolakBayram Bende 38 günlük anneyim darısı sizlerin başına inşallah kızlar 🤗🤗 Karaca Benim de tanser beydi doktorum. Ücretler normal 3000 sezaryam 3500 epidural 4000 canım
Selinpol Kızlar isteyen instagramdan ekleyebilir insanın aklına birşey takılıyor burda hemen birbirimizi bulamıyoruz ordan rahat olabilir ismim selinunsalpolat