Kubik_e Selinpol 35+5 oğlumla💙 zaman geçmiyo şimdiye kadar nasıl geçti anlamadım 🙈 yarın kontrolümüz var sağlıcakla alıp kucağımıza bi koklasak kuzularımızı 🐑
Minikkurabiye Iyi akşamlar kızlar hamilelikte yarın 33 haftamıza giriyoruz agirlastim iyice yapılcak çok iş var ama benim yapacak hiç halim yok nasıl olcak hiç bilmiyorum. Sizler kaçıncı haftanızdasınız nasil gidiyor?😣
Selinpol Minikkurabiye ay maşallah çok az kalmış canım allah kolaylık versin benim daha 21 haftalık 😊 doktorunuz kim
Minikkurabiye Selinpol evet canim gun gunn azaliyo hiç anlamiyosun. Ben anadolu hastanesinde perihan sözer'e gidiyorum sen?
Selinpol Minikkurabiye aaa ben de Anadolu hastanesindeydim ama alev hanım da şimdi Muaynehane açtı oraya geçicez bakalım
Selinpol Kubik_e ne güzel sizin de çok az kalmış ohh yarın özlem giderin insan muayneler arasında özlüyor 😊
Bekleyenler Eskişehir gelini olarak 35+3ten selamlar. Azıcık mutfakta iş yaptım belim ağrıdı. Kızımız olacak inşallah 😊
Minikkurabiye Selinpol hepimize hayırlı doğumlar olsun sağlıkla kucağımiza alalım bebislerimizi inşallah.😍
Selinpol Mrvdllr aaa çok geçmiş olsun benim de eşim grip korkuyorum bulaşacak diye hemen geçer inşallah senin de 🙏