MELTEMSU merhaba, öncelikle hayırlı olsun.. Ben ilk iki ay full yattım kanamam olmuştu, 8.haftafa ikisinin de kalp atışını duyduk. Kan testinde ilk 1500 lerdeydi sonra 3000 leri buldu. Kesenleri gördük hemen. 2. trimester çok güzeldi. Birde son işi ay full yattım erken gelmesinler diye. Doktorun dediğinden hiç dışarı çıkmadım lokma yemedim bir adım atmadım. Çok tavsiye veren oldu herkese bakayım sağol dedim doktora sordum o ne derse onu yaptım. Tek tevsiyem budur.
Mide bulantım ve yanmam çok oldu hatta hiç geçmedi ama Allah büyük işte covid oldum koku tat gitti koku alamadığım için mide bulantım olmadı o yüzden herşeyi yedim 🤣Beslenmeme çok dikkat ettimdsafa doğrusu eşim takip etti ben 15 kilo ile tamamladım her hafta ağlaya ağlaya balık mutlaka yedim. Bakliyat bol bol yedim, ekmeği kesmedim. 🤣
Gebelik şekeri vardı insülin iğnesi kullandım. 36+3 de Oğlum 2900 kızım 2350 doğdu. Şuan 38 günlükler 🤗
Doğum sonrası buralar çok hareketli psikolojik olarak hazırlan derim 🤭