Nur_089 ne güzel şeyler yazmışsınız🌸 bende 29+3 çift yumurta ikizlere hamileyim ve erken dogumdan çok korkuyorum,inşallah sag salim alırsınız evlatlarınızı kucagınıza,bizlere de o haftaları görmek nasip olsun inşallah🤲🏻benim oğlanlarda hep sağa vuruyorlar,ve ya göbek etrafında,bu da beni korkutuyordu