Merhaba bende 3 kasım ve 5 kasım ardışık transfer olup , çift yumurta ikizlerine hamile kaldığımı öğrendim ama hayata iki bebekle başlatmaktan korkuyordum , bir hafta sonra 3. kesede görülünce nasıl olur dedim , doktor binde bir tup bebek ilaçlarıyla dogal yolla hamile kaldığımı söyledi. Benim korkular tavan yaptı ama malasef 3. bebegin kalp atışını sonraki hafta duyamadık gözyaşlarımı anlatamam .Artık korkmuyorum şuan 9 haftalık ikizlere hamileyim çok sukur🙏🙏🙏