MELTEMSU merhabalar, ben de 27 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Benim ilk haftalarım çok çok rahat geçti hiç mide bulantısı yaşamadım, çok şükür kanamam vs olmadı, burnuma hiçbir şey kokmadı rahat beslenebildim. Ama tabiki hamilelik kişiden kişiye göre değişiyor ilk zamanlar bebekler sağlıklı mı, cinsiyetleri ne, ne zaman hareketlerini hissedicem diye düşünürken şuanda düşündüğüm tek şey yeterki erken doğmasınlar durabildikleri kadar içerde kalsınlar oluyor ☺️ 24. Haftadan sonra yavaş yavaş zorlanmaya başladım gece uyuyamama, kasık, bel ağrısı gibi gibi ama ikizler sonuçta biraz daha zorluk çekmeliyiz sanırım. Allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hayırlısıyla doğsunlar inşallah 🌺