kitapkurdu Paramedik16 biz 28 olduk doktor tahmini 15 Mart dedi doğumu ama sezaryen olacağım için mart başındayken düşünüyordum. 23ü çok erken olmuyor mu size
Paramedik16 kitapkurdu canım benim ikiz o yüzden 36.haftada alıncak tek gebeliğin 40.haftası gibi düşün :)
Deniz21_ 30+1 kıyafetler yıkandı utulenip yerleştirildi çanta da hazırlandı kaldı bebeğin gelmesi doktor Şubat ortasi dedi ama tarih net olarak vermedi normal istiyorum
Aysenurozs Meryem_K 31+5 dolabını yerleştirdik hastane çantası da hazır sadece birkaç eksiği var onları koyacağım inşallah
Ucprensimvar Kızlar benim üçüncü gebeliğim sekiz sene var ikinci oğlumla arasında. İnsan bi başka hevesli oluyor 31+4 deyiz doğum 18 Şubat ama sezaryen olunca malum ne zamana gün verir dr bilmiyorum 🤷♀️
papatyadenis Meryem_K günlerimiz aynı 29+3üm bende bugün şubat 23 düşünüyorum ben de Allah nasip ederse doğumu 🥹
mommytobe_ Meryem_K allah nasip ederse 9 subata gun verdiler ama daha sezaryen mi normal mi belli degil🥹 henuz yikamadim kiyafetlerini 33+0 im yeni yeni hastane cantamizin hazirliklarina basladim canimm
ilknur8484 mommytobe_ bende aynen böyle 😄 hazirlayinca daha da heyecan yapacağım zaman gecmiyor gibi geliyor o yüzden uzadıkça uzasın hazırlık işini bir iki günde hallederim çünkü 😄 32+6 olduk bizde Ocak başı yada ortası gibi hazırlarım diyorum yani 35. Haftalarda hazırlarım ondan sonra geriye pek bişi kalmayacak zaten 🤗