Meryem_K ayy ben de 29+3 üm normal doğum istiyorum doktorum 38de gelir dedi 22 şubattan sonra bekliyorum ama hayırlısı tabiki 😍 ocağın 2 sinde kontrolüm var 3 ünde 31 haftalık olucaz o zamanki duruma göre yıkamayı düşünüyorum ve 34. Haftada çantamı hazırlayıp bekleyeceğim inşallah 🙏🏼 sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz ☺️