Meryem_K oğlum şubat doğumluydu ve öngörülen doğum tarihi 23 şubattı baktım eski resimlere 3 sene önce bugün hastane çantası valiz oda vs her detay hazırmış 17 şubatta doğdu oğlum şu an yine hamileyim öngörülen doğum tarihi tevafuk 17 Şubat ve alışveriş bitti sayılır (bez pişik kremi şampuan vs var kıyafet bitti) oğlumda A dan Z ye bitmişti valiz namına hiç bir şey hazır değil 😬😅 neyi bekliyorum bilmiyorum ama bugün yarın başlarım hazırlamaya dursun kenarda