Prenses34_annesi çok teşekkür ederim yaa hiç ümidim kalmamıştı öğlen de normal test yapmıştım eşim istedimişti son kez yap falan diye 2 taNe ni normal Bi erken gebelik testi almıştım akşamda erken gebelik tastini yapayım dedim yaptım çıktı böyle yarın sabah olmadı hastanede lan vereyim en garanti bide pıhtılaşma bar bende 2 düşük sonrası olacak inşallah hemen iğne ilaca başlamamız lazım