17papatya Happy-melek1997 canım benim de bugün adet günüm ve ben de olmadım göğüslerimin içi cok aciyor Bence testte çizgi var ama tabiki kesin var demek de değil testlere güven olmuyor en iyisi kan vermek
Happy-melek1997 17papatya aynen öyle çizgi çıksa ya test bozuk saya yanlışlık varsa çizgi çıkmasa yarın yine yapayım ya geç döllenmeyse diye diye kendimizi sıkıntıya sokuyoruz en iyisi kann vermek
Akdere_44 Ben de test yaptım ayni bu şekilde silik çıktı. Adetime 6 gün var daha bekmeyi tercih ediyorum ben