Ceylinmelike bende iciyordum 5haftalikken ogrendim sanirim 2 3. Gun biraktim. Burada bununla ilgili bir post actim ama cok cok agir hakaretler isittim. Ben birakmisim da insallah baslarmisim da milleti kinamanin cezasini cekmeliymisim de…
Yani canim nasil diyim zaten biliyorsundur ama vucudumuzda yedigimiz ictigimiz her sey filtreleniyor bebege oyle geçiyor ancak sigara ve alkol filtreden gececek kadar kucuk oldugu icin akip direk gidiyor bebege. Hepimiz keyfimizi biliyoruz zararli da olsa ben gunde 1paket iciyordum ve cidden birakmak hic istemeyen biriydim seviyordum cunku. Ama mecburdum artik karnimda bir bebek var bir canli ben onu yasatmak ona iyi bakmakla yükümlüyüm, kesin bir sey yok ama ya bir hastaligi olursa ve buna benim ictigim sigara sebep olursa , cocuguma nasil cevap veririm allaha nasil hesap veririm esimin yuzune nasil bakarim. Ne biliyim iste.
3 ay 5 ay ictim artik biraksak ne fayda diyen var oyle bi faydasi olur ki , bununla ilgili turkce yok ama yabanci cok guzel cok net bilgiler veren belgeseller var. Izleyin.
Cok bencil goruyorum sigara icen insanlari, karninda bir yavru var nokta kadarken buyuyor bu mucizeyi nasil bile isteye keyfi zehirleyebiliriz ki.
Bilmiyorum cok uzuluyorum kinamak istemiyorum ama cok kiziyorum belki istemsizce kiniyorum da.. Bir anne sadece dogurduktan sonra anne degildir, ragme dustugu an annedir. Yani dogurup buyutup fedakar anne rollerine girmek hic mantikli olmayacaktir en basta en buyuk fedakarlik gosterilmedigi surece.. ben boyle dusunuyorum,birakamayanlar da kizacaktie bana biliyorum daha once actigim postta cok daha detayli paylastim ama engellendi yazi.. allah yardimciniz olsun bence gayret edin, ictim birsey olmadi diyenlere bakmayin, dogrudan bebeginize gidiyor zehir.