Bende yıllardır kullanıp çok severek içen biriydim kışın o soğukta asla soğuk dinlemeyen yazın sıcakta sıcak dinlemeyen tiplerdendim. Hep kendimi bir gün hamile kalırsam sigarayı bırakacağım diye şartlandırmıştım ve çok şükür gebe kaldım ilk 3 gün günde 1 yada 2 defa içiyordum sonra ona bile gerek olmadığını eşimin desteği ve vicdan azabı çekeceğim lafları ile destek çıkıp bıraktık eşim ve benden daha azimli çıkıp öğrendiğimiz ilk gün bıraktı. Onu örnek alıp benim daha önceden bırakmam gerektiğini düşündüm. Keşke hiç kullanmasaydım çok konforlu ve muhteşem bir şey hep şunu dedim çocuğumun rızkını kendimi zararlı şeylerle ödüllendiremem sonuçta sağlıksız bir şey ve bebeğimin nefesine bulaştıramam. İnşallah hemen bırakmak nasip olur sizede ❤️