Ben hamile olduğumu öğrendiğim güne kadar günde neredeyse 15 yıldır 1 paket içiyordum, gebe olduğumu öğrenince hemen bıraktım.. bende zorlandım tabi alışkanlıklardan vazgeçmek hele ki sigaradan kurtulmak kolay değil ama bebeğinizi düşünün ve lütfen içmeyin, ben bırakalı 3,5 ay oldu başta elbette istiyordum tüm o yoksunluk belirtilerini yaşıyordum ama şuan inanın artık canım dahi istemiyor aklıma bile gelmiyor, herkesin vicdanı kendisidir vicdanınız içmeye elveriyorsa çokta diyecek birşey yok açıkçası