Kızlar benim beta normalde 0 çıkıyor üç kere yaptırdım birer ay arayla. Ama bugün sabah 2.6 çıktı . İlk gebeligimde de 4.7 çıkmıştı oğlum şu an 2 buçuk yaşında. Kasiklsrimda iğne batmasi var on gündür adetim gecikti yirmi gün gecikti hatta . Doktor bir hafta sonra tekrar beta bakacagiz dedi sizce umitlenmeli miyim