Aysefe333 Reyhan52 benim de tek tarafta agri var ve korkuyorum sağ tarafta dua et cnm dis gebelik.plmasin hayrla kucağıma alayim
Reyhan52 Aysefe333 kesin yarın bana sonucunu yaz merak ettim bende senin gibi merak içinde kaldım şimdi
Eda_okur0110 Aysefe333 evet çıktı hayırlı olsun sizede Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip nasip etsin inşallah 9882 çıktı benimde
Aysefe333 Eda_okur0110 ooo maşallah sen inşallah keseyim görürsün bu degerle Rabbım hayrla versin kucağına inşallah
Aysefe333 Eda_okur0110 canim direk gitsene kana gerek yok artık kese 3000 de görünüyor seninki görünür kanla uğraşma hiç