ikikedi-birbebek MBCG Pars güzel isim fakat biraz dalga konusu olabilir yinede gönlünüzden ne geçerse tabiki , Yağız Aren olabilir iki isim düşünürseniz veya Yiğit güzel isim 🤗
MBCG ikikedi-birbebek Tek isim düşünüyorum Arel’i düşünmüştüm ona da eşim ariel diyor ☺️Taylan diyorum o ne at ismi diyor her şeye bir şey diyor da diyor 😁
-Muallime- MBCG Olabilir okuduğumda yabancısadım o nedenle beğenmediğimi dile getirdim.Gonlunuzce olsun.
Gamzee23 Kulağa hoş gelmiyor ama siz bilirsiniz tabiki ☺️ Umut can koyucaz biz babamız hem umudumuz hem canımız olsun dedi benimde çok hoşuma gitti ☺️
MBCG Gamzee23 Güzelmiş sağlıcakla gelsin yavrunuz🥰 Ben hem tek isim hem de farklı olsun istiyorum 🤔ama bulamıyorum☺️
MBCG Ruken_07akkus yaaa bunu bilmiyordum teşekkürler evet Farsça Kürtçe birbirine yakın diller Kürtçe de demek öyleymiş manası
nevzatbaskomser Ruken_07akkus Yardım dilenmek veya yardım istemek. Birinin yardım etmesine ihtiyaç duymak kötü bir anlam değil. Hem de kelime TÜRKÇE o anlamına bakalım 🙂
nevzatbaskomser -Muallime- Evet net söylemiyor ben de araştırmıştım. Ama Aybars var, bars Pars Alparslan aynı anlama geliyor bence. Eşim de Türkçe isim istiyor böyle ikna ettim yalancı çıkmayım 🙂
AycanFb MBCG Çok çok özür dileyerek yazıyorum yanlış anlamayın ama bizim burda bi tanıdığın köpeğinin adı,Pars ismini duyunca aklıma nedense o geliyor🙈
AycanFb MBCG Tabiki öyle ama insanlar birbirlerini burada tanımadıkları için birden celallenebiliyorlar yanlış anlaşılmak istemedim🤭
elif_badeninannesi MBCG güzel ama tek isimle degil sanki iki isimli olunca daha hos durur gibi geldi, yine de suzn tercihiniz
MBCG AycanFb Doğrudur ☺️ Her bulduğum isime benim teyzelerim de ya köpek ismi buluyosun ya kedi ismi düzgün bir isim bul diyolar bulamıyorum😁
Gamzee23 @"MBCG"isim bulmak da bu zamanın hem eğlenceli hem stresli zamanı acaba ne olsun diye düşünmekten harap oluyor insan 😂 Rabbim sizinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
MBCG Gamzee23 Amin inşallah 🙏🏻 Aay hiç söylemeyin çook stresli içime sinen bi isim olsa halısını yaptırmak istiyorum isimli hastane çıkışını yaptırmak istiyorum ama yok 🤷🏼♀️☺️