MBCG Bende önceden isim bulamayanlara çok kızıyordum sanki sadece onların çocukları oluyor falan diyordum🤭 Ama iş kendi çocuğuna gelince öyle olmuyormuş🤭🤭 Ben çok modern isimci değilim oğlumun adı Ahmet Efe☺️ Size tek önerim ismini çok araştırıp koyun Efe’yi nerden koyduysam çocuğum Efe gibi çıktı😆😆😆 Çok hareketli bir çocuktu bu yaşına gelene kadar çocuk düşünmedim anca anca kendine gelmeye başladı anaokuluna başladı derken ikinciye karar verdik😆