Deletedmom_21 MBCG Bence güzel hoş isim. Ama gelecekte arkadaşları dalga geçebilirler şakalaşabilirler Pars fars diye. Ama yine de siz bilirsiniz😘
3babymom MBCG benim kulağıma hoş gelmedi kusura bakmayın ama söylenişi de zor sanki ileride arkadaş arasında çevrede zor olabilr
-Muallime- MBCG Açıkçası çok hoşuma gitmedi.Türkçe öğretmeni olmamın da bir sonucu olabilir bu düşüncem 😅😅😅😅
Ysmnrn cereny33 iki isminde agirliginin cok oldugunu duydum. Benim de sevdigim iki isimdi , epey arastirdim o yuzden paylasmak istedim sizinle.
nevzatbaskomser -Muallime- Pars Türkçe bir kelime değil mi öğretmenim. Aybars, Alparslan var mesela. Ben de Pars ismini beğeniyorum
MrvRmzn MBCG çok güzel bende düşünmüştüm bir ara. Ama önceden başka isime karar verdiğimiz için koymadık
MBCG -Muallime- Erkek ismi bulmak çok zormuş 🤦🏼♀️ Kulağıma hoş gelmiyo hiç bir isim çok kararsızım ☺️ Bilemedim bi sorayım demiştim teşekkür ederim🤗
-Muallime- nevzatbaskomser Farsça veya Latince kökenli olduğunu düşünüp bakındım.Kimi kaynaklar Türkçe kokenli olduğunu da söylüyor bilemedim yani.
nevzatbaskomser -Muallime- Evet net söylemiyor ben de araştırmıştım. Ama Aybars var, bars Pars Alparslan aynı anlama geliyor bence. Eşim de Türkçe isim istiyor böyle ikna ettim yalancı çıkmayım 🙂