Sng_snr Merhaba, benim ikili testimde hiçbir risk görülmedi fakat detaylı ultrasona gittiğimde burnu normale göre daha küçüktü ve kalbinde parlama vardı. Perinatolog 2 bulgu gördüğü için amniyosentez önerdi eşimle ciddi anlamda çok üzülmüştük araştırdık kesin net sonuç veriyorsa yaptıralım diye çünkü fiyatı nerden baksan doğum ücreti kadardı. Neyse biz karar verdik yaptırdık işlem zor ve acılı değil kesinlikle korkma. İğne vurulmak gibi düşün sadece göbeğinden usg yardımıyla bebeğe ve plesentaya gelmeyecek şekilde ayarlayıp alıyorlar doktorun bu konuda tecrübesi olmalı. Daha sonrasında eve döndük kendi doktoruma 2 günde bir kontrole gittim normalde ayda 1 kere gidiyordum. Keseyi deliyor sonuçta herhangi bir sorun var mı diye 1 hafta dikkat ettim. Çok şükür bi sorun olmadı ama işlem sonrası kendini yorma yat dinlen bol bol. Tabi bunları doktorun sana söyler izah eder. Ve kesinlikle kötü düşünme ikili testin çünkü pek gerçeklik payı olmuyor. İhtimaller üzerinden yorumlanıyor gibi. Ben 2 hafta sonuç çıkana kadar psikolojim mahvoldu Allah’a şükür temiz çıktı. Sen de korkma stres olma sakın ne hissedersen bebeğin de hisseder. Kötü düşünüp kötüyü çağırma sakın. Çok geçmiş olsun güzel anne umarım kaygılarını ve merakını biraz giderebilmişimdir 😊