Udu mervebeklevic evet kafasini ellicek diye cok korktum kendi doktorumada yazdim zaten bole bole yaptilar bisey olmusmudur korkuyorum diye 😂😂😂😂😂
Udu mervebeklevic tabiki bi sorun olmaz merak etme dedi zaten 100 kere demişti kendi muayne etmek için ben ikna olmamiştim oyle degil boyle yaparlar işte demiştir içinden kesin😂😂😂
_edakrsu22 mervebeklevic korkutmak istemem ama çatı muayenesi sonrası sancılarım başladı ve aksamina doğurdum
mervebeklevic _edakrsu22 muhtemelen doktorum da o yüzden yapmıyor çocukta çatı da değil zatwn diye haftaya çatıya inmediyse çatı muanesi yapmayacak sezeryan ddi ama indiyse yapcak normal olur ddi bende haftaya hic bi işimi bırakmayayım en iyisi
Elif927 mervebeklevic Çok acıdı benim üç gün ağrıdı ama herkes aynı değil kasmazsan ağrımaz diyorlar ben kastım
mervebeklevic Seda3425 istekle sezeryan dersen yapmıyor ben de doktora bıraktım ama normal deneyelim ddi bakalım
Anna-aslan mervebeklevic dualarım tüm hamile arkadaşlarıma sağsalim kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏 doğumda hamilelikte sorunsuz geçer umarım 🙏 nasıl geçti 😊
mervebeklevic Anna-aslan amiiiin hepimize kuzummmmm yapmadı ya çatıya inmemiş dedi ultrasonda bakıp alttan bakmadı pazartesi günü inerse Çatı muanesi yapacak ama inmez ise sezeryan🤦🏻♀️🙈