Sucansu evet, riskli. 18.haftada açılmam olmuştu ondan dolayı. Bu yüzden de progeston kullanıyorum.
Bence korkmayın dedikleri gibiyse çok iyi geçecektir. Ben öyle duyunca içim rahatladı. Daha acılı şeyler düşünüyordum yoksa. :/ Bence sizinki de güzel geçecek.
Evet, ağdadan olabilir. 🤔 Afedersiniz, bir tıraş bıçağı bile sürünce oraya nasıl kaşınıyorsa ağda da kıl köklerini zorla çekip aldığı için kaşınıyordur.