heyzil06 Her doktor farklı bir şey uyguluyor sanırım benim doktorum da ilk doğumda normali teşvik ediyorum bi aksilik görmediğim sürece dedi çatı muayenesini sordum doğum anında yapıyoruz öncesinde yapmıyoruz dedi
mervebeklevic heyzil06 çok saçma son hafta yapsın bari en azından dar ya da müsait değilse ona göre kendini sezeryana odaklarsın
heyzil06 mervebeklevic aynen öyle son anda sezaryene alınmak kötü bi tecrübe olur anlamadım neden böyle yapılıyor. Bi dahaki randevumda tekrar konuşucam
mervebeklevic heyzil06 sen muane istediğini söyle bence ya da duruma göre sezeryan olacaksa kendimi ona göre hazırlayayım de ne dicek bakalım hoş bende 39 oldum olucam muane etmedi beni de daha ama benim bebem çatıya inmemiş sezeryan düşünüyor net 😂🤧
heyzil06 mervebeklevic valla kimisi doğuma 2 saat kala bile inermiş o belli olmaz daha bence ama doktorlar daha iyi bilir tabi nasıl hayırlı olacaksa sağlıklı olacaklar öyle olsun inşallah hepimiz için 🤲🏼😍🐣