Leylaberk pelsin72 ben hemen o dakka gittim kan verdim 39.3 çıktı sonra bekledim 3 gün falan sonra tekrar verdim 103 çıktı yanlış hatırlamıyorsam şuan 22 haftalık olduk çok şükür 😊
pelsin72 Leylaberk tmm cnm yarın verecem hayırlısıyla inşallah teşekkür ederim 🙏 Allah analı babalı büyütsün inşallah seninde😘😘
yaseminaltintas pelsin72 Evettt hemen kan verdim sonra ultrasona gittik gozukmedi kese. Bir hafta sonra gittik kucucuktu oradaydi🥰🥰🥰
yaseminaltintas pelsin72 Biz de aile hekimine verdik yarın sabah cikar dediler bekleyemedik devlet hastanesinde verdik 1-2 saate cikti, sizin de hayirli olsun🥰
Nurklcc pelsin72 canım insallah vardır bende geçen ay bu şekilde çıktı kan vermeye gittim geldim regli oldum 😭
pelsin72 yaseminaltintas benimde yarın gel dediler ama zaten çıkıca e nabıza giriyor oradan bakarım 🙈🙏
yaseminaltintas pelsin72 Aile hekimi cok gec giriyor, onlar işleyene kadar siz öğrenmiş olursunuz😀Benim mesela ilk testim 268 ikincisi 206 gozukuyor aile hekimi gec girdigi icin sanki degerim düşmüş gibi ama oyle degil😂