pelsin72 Kahyaasena benimde son adetime göre hesap yaptım eğer varsa inşallah 3 hafta 4 günlük hesapladı
pelsin72 Eminedmghcgllr https://mutluresim.com/ bu sayfadan canım fotoğrafı seç yükle kopyala buraya yapıştır
pelsin72 Canm-oglum21 teşekkür ederim böyle en güzel duygular hepimizi bulsun Allahım olmayana da nasip etsin 🙏
pelsin72 Omerva ben idrar testinde bir gün önce yaptım 0,9 referans dışı hesap yapıyorum son adetime göre 3 hafta 4 gün
Senakucukoglu0 pelsin72 evet hayırlı olsun Hamilesin benimki de böyle silik bir çizgiydi ihtimal vermedim yok dedim hamile değilim, hamileymişim🙊🙊 28+3 olduk🤭💖
pelsin72 Senakucukoglu0 ay hade kazasız belasız inşallah sizinse Allah’a analı babalı büyütsün inşallah 😍🙏
Hallerimvarbenim pelsin72 Kuzum bende silik çizgiyle öğrendim ama betamda yüksekti sen bir kaç gün sonra tekrar bi kan ver tekrar baktır betana bakalım yükselmiş mi
pelsin72 Hallerimvarbenim yarın veririm ya bakalım sağlık ocağına giderim veririm Bakim kaç çıkacak kan testimi 6 gün önce verdim idrar testini de 3 gün önce yaptım
Hallerimvarbenim pelsin72 Hadi hayırlısı olsun inşallah bize de haber ver hayırlı haberlerini bekliyoruz ☺️
pelsin72 Omerva bilemedim ki bazıları git diyor ailemden de burda da bazıları da bekle diyor bende sabırsızım biraz biliyor musun 🙄😅
Afifeelif pelsin72 yüksekten kastınız 1000 küsürlerse bilemem ama emin olmak için kan testi gerekir yine de
pelsin72 Afifeelif bende bilmiyorum ki bu olursa ilk gebeliğim kaç olması gerektiği hakkında hiçbir bilgim yok tek bildiğim 10 üstü olması lazım