Adet günümden 2 gün önce yaptım acayip silik bir çizgi çıktı , adet günü ve geçtikten bir gün sonra test yaptım 5 dk içinde 2. Çizgi belirmişti duramadım kan verdim ve beta hcg 48 çıktı şimdi heyecanla ilk kontrolümü bekliyorum ☺️
İnşallah sizinse sonucunuz istediğiniz gibi çıkar hayırlısıyla ❤️