Mucizemibekliyorum_ pelsin72 yani önce kanda pozitif olur idrara daha sonra geçer gebelik hormonu o yüzden emin olmadım en iyisi tekrar kan vermen
Afifeelif pelsin72 hamile olman yüksek ihtimal kuzum.. en iyisi imkanın varsa yarın kan testini tekrarla.. hayırlı olsun şimdiden🥰
Afifeelif pelsin72 yüksekten kastınız 1000 küsürlerse bilemem ama emin olmak için kan testi gerekir yine de
pelsin72 Kbetul tmm cnm yarın yine verecem yazarım burada 😍bugündü ya 2 3 gün geçsin öyle gideyim dedim maksat biraz daha geçsin
Kahyaasena pelsin72 âdetin i 1 hafta geçtir kan ver sen kesin sonuç alırsın ben adetimi 13 gün geçtirdim verdim kan net sonuç du üstelik 7 haftalık çıkmıştı 🤭
pelsin72 Canm-oglum21 bende öyle düşünüyorum var hissediyorum ama biraz da beklemek istiyorum yine düşük çıkabilir değer
Canm-oglum21 Çünkü ben silik çizgiyi gördüğümde kan verdim ama çıkmadı sonra bir kaç gün bekledim kan verdim çıktı ☺️
pelsin72 Canm-oglum21 ben lazer için verdim referans dışı çıktı anormal birşeyler vardı ama iki idrar testi de silik çıktı bekleyecem bir kaç gün daha
pelsin72 Canm-oglum21 teşekkür ederim böyle en güzel duygular hepimizi bulsun Allahım olmayana da nasip etsin 🙏
pelsin72 Kahyaasena benimde son adetime göre hesap yaptım eğer varsa inşallah 3 hafta 4 günlük hesapladı
pelsin72 Eminedmghcgllr https://mutluresim.com/ bu sayfadan canım fotoğrafı seç yükle kopyala buraya yapıştır