Kızlar ben lazere gidiyorum bir yıldır hiç kıllarım çıkmadı. 5 aylık evliyim bu ay baktım regl olduktan sonra kollarımda kıllar azdı bende gebelik diye düşünmedim güzellik merkeziyle görüştüm bana hcg testi ver dediler bende verdim 0,9 çıktı e nabızda referans dışı diye .
Sonra idrar testi yaptım gece 2.çizgi silik çıktı emin olamadım sabah ilk idrar ile de yaptım yine silik çıktı sizce birşey var mıdır normalde bugün regl olmam gerekiyordu olmadım 