Deletedmom_51 Gizem3544 Evet çok kararsızım 😂 inşallah koyduğum bulduğum isme de ileri de pişman olmam😂
Gizem3544 Seda5885 Alp ismini annem önermişti bize de o çok seviyor düşünülebilir ama sizinki gibi başka bir ismin yanına olur gibi tek yetersiz kalıyor
Mrvbnbg2208 Gizem3544 bir tek ege ortak karar ama oda basit geliyor bana, ben Buğra diyorum ama anlamı erkek deve demek diye kararsızım eşim de ayaz istiyor ama ben hiç istemiyorum kaldık öyle
Gizem3544 Mrvbnbg2208 biz atlas düşünüyoruz ama kesin değil kıvanç istiyordum onu da eşim beğenmedi onun dışında Ilgaz,Doruk,Yağız güzel gibi geliyor kulağa sana da fikir olsun
Zeynepdgn50 Gulshnisa ayy kuzu bizde göktuğ düşünüyoruz yanına ikinci isim olarak göktuğ Ege olsun diyorum ben bazıları Efe olsun diyo
asyagibi Gulshnisa aşığımmmm🥰 eşimi ikna edemiyorum 🥺 Göktuğ Hasan olsun diyorum yanaşmıyor ağliciiiimmm🤦🏻♀️
cahillesohbetikestim Fundaaaaa bizimkiler de öyle 🦁 yalnız Osmanlı değil Turan ordusu kuruyoruz 🤌🦁🐺🇹🇷
Ebrarliva Gizem3544 bence ne olursa olsun ahireltik olsun hem bu dünyada hem ahirette sevap yaziliyormus onlara
Gizem3544 aniii0310 yaaa birlikte seçilip içine sinilmesi kadar güzeli yok adı gibi ömrüde güzel olsun inşallah 🙏🏻