Gizem3544 hep derdim ki önce isim bulun sonra çocuk yapın. Kızımda adı belliydi sonra hamile kaldım erkek ismi bulamamıştım arayıştaydım. Cinsiyet belli olmamıştı daha ama erkek ismi aradım bulamadım neyse ki kızım oldu 😀 bu 2. Gebeliğimde yine kız ismi hazırdı erkeğe bulamamıştım. Hamile olduğumu öğrendim yine bulamadım erkeğe isim. Cinsiyet öğrendim ki erkek🤣isim ortada yok. Herkese önce isim sonra bebek diyen ben. Şimdi soruyorlar kesin ismi hazırdır diye yok diyorum inandıramıyorum 🙃 vallahi yok. Dediğin gibi kararsızım bende hiç bir isim sanki bebeğime yakışmayacak🤣ne alakaysa işte