Gekon1710 Demetdemircioglu evet aöa hastaneye gidene kadar dört beş kere istifra ettim kanda idrarda bişey çıkmadı nst de de bişey çıkmadı serum takıp gönderdiler
Mucizemm41 O haftalarimda bendede oluyordu ara ara böle gaz sancısı bulantı kusma doğumun yaklastoginin belirtisi falan demisti doktor gunumun dolmasına 3 gün var halagelmwdi bebis😊 Gekon1710
Dodoveannesi Geçenlerde benimde başıma geldi. Karnım felaket ağrıyordu. gaz sancısı imiş. Sonradan farkettim. Sıcak yatak en iyi ilaç.
Gekon1710 Dodoveannesi 4 saat boyunca geçmedi yattım yürüdüm wcye gittim su içtim vsvsvs çok şey yaptım geçmedi istifra edince biraz rahatladım serum taktılar gönderdiler hala midem bağırsaklarım bi garip
Duce Gekon1710 Ayni sikayetle dun gece gittim canim 37+2 yim enfeksiyon var dedi ilac verip yolladi .. rabbim acil sifalar versin canim ..
Dodoveannesi Gekon1710 benimki 2 gün sürdü. Doktora gittim bişey çıkmadı. Eve gelip sıcak yatağa yatınca, söylemesi ayıp gaz çıkarmaya başlayınca rahatladım ve anladımki gaz sancısı. Siz yinede kendi doktorunuza bi sorun. Bende kusma gibi bir durum olmadı.