Gekon1710 37+5 haftalık hamileyim karnım felaket ağrıyor wcye gidiyorum gaz çıkartmaya çalışıyorum olmuyor yürüyorum ovalıyorum geçmiyor bu şekilde doğum sancısı olur mu? Ikınıyorum ne gazım çıkıyor ne büyük abdestim bir ara geçmişti şimdi yine başladı. Karın ağrısı şeklinde doğum sancısı olur mu? Ben olmaz diye biliyorum
Demetdemircioglu KbraergelKalfa bende ishal sancısı gibi sancıyla dogum yaptım Gekon1710 bencede bi acile görünün
Melisahsendursun Gekon1710 karin agridiginda sekerli ilik su icin benikde gece agridi usutmusum yatinca gecti cokda ikinmayin wcde
Haticcee Gekon1710 Kıyamam çok geçmiş olsun cnm... inan benim hiç bi fikrim yok :( 21 haftalığım ben daha.. sadece moral olsun diye yazdım 🙇🏻♀️ derin nefes almaya çalış.. karın ağrısı ile bebek geleceğini bende sanmıyorum.. sancı başka bişeydir.. umarım en kısa zamanda geçer ağrın canım🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gekon1710 ebruulas92 uyuyamıyorum ağrıdan 😔 doğum sancısı olmadığı belli biraz daha geçmezse acile gidicem😩
Gekon1710 Haticcee çok teşekkür ederim💜 ben de sanmıyorum ama iki saattir bir geçiyor bir başlıyor geçmezse acile gidicem kayınvalidemdeyim ev sobalı duşta sobalı duşa gireyim desem giremiyorum yürüyorum geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım 😭
KbraergelKalfa Gekon1710 gaz sancısı olabilir ams Doğum sancısı da olabilir çünkü bn ilk gebeliğim de hatırladığım Doğum sancısı afedersiniz ishal sancısı gibiydi yine de doktora gitmelisin bence i
Duce Gekon1710 Ayni sikayetle dun gece gittim canim 37+2 yim enfeksiyon var dedi ilac verip yolladi .. rabbim acil sifalar versin canim ..
Haticcee Gekon1710 O zmn hiç girme duşa, üstüne bi de soğuk alırsan daha fena olursun, doktorunu arayabiliyorsan ara sor bi ya da acile git en azından rahatlatacak bişey yaparlar.🙏🏻❤️
Gekon1710 Şimdi acilden geliyorum bulunduğum yer ilçe birşey bulamadılar daha doğrusu nst çekip gönderdiler Balıkesire sevk ettiler şimdi yola çıkıylruz iki kere kustum ama hala aynı karın ağrısı devam ediyor 😔
Yaseminelifali Allah şifa versin bende Balıkesir liyim hastaneleri doktorları çok iyi gönlünü ferah tut Gekon1710
Gekon1710 Melisahsendursun gece 2.30-3ten beri yapmadığım kalmadı acile geldim bebekte sıkıntı yok dediler normale sevk ettiler serum alıyorum hala ağrıyor hala midem bulanıyor 😔