Dodoveannesi Gekon1710 benimki 2 gün sürdü. Doktora gittim bişey çıkmadı. Eve gelip sıcak yatağa yatınca, söylemesi ayıp gaz çıkarmaya başlayınca rahatladım ve anladımki gaz sancısı. Siz yinede kendi doktorunuza bi sorun. Bende kusma gibi bir durum olmadı.
Gekon1710 Dodoveannesi büyük ihtimalle yediğim birşey dokundu melki yemiştim bir çatal sanırrım haşlanmamış o yüzden olmuş olabilir dediler
Gekon1710 Serapca karnımın üst kısmı karnım tamaöne sepsertti. Doğru düzgün bir bulgu tespit edilmedi maalesef çok şiddetli karın ağrısıydı serum takıp yolladılar 😔 nst sancım vs de çıkmadı
Serapca Gekon1710 Allah şifa versin ılık su ile bi duş al istersen rahatlarsın ama karnının üstüne direk su dökme bide magnezyum filan kullanıyormusun