Yesimmm93 yaa cok uzun sürmüş. Ben de devlet hastanesine yaptırdım, gittiğim özel hastane yapmıyordu. Perşembe verdim bugün çıkmış sonucum. 2 yıl önce ilk gebeliğimde de avidite testi vermiştim o da 6 günde çıkmıştı. İnşallah sizinki de bir an önce çıkar. Benim değerim cmv IgM 2,7 idi. AVİDİTE 94 gelmiş çok şükür. Bu da hastalığı gebelik öncesi geçirdiğimi gösteriyor. Enfeksiyon doktoru bana “değerin çok düşük Bu yüzden büyük ihtimalle daha önce geçirdin” demişti sizin değeriniz benden de düşüktü inşallah sizinki de yüksek avidite gelir.