Esomeso çıktı avidite 87 çıktı fakat doktor bunun bir önemi yok dedi çünkü 7 aylığım 2. Ayımda sadece IgM yapmışlsr ıgg yapmamışlar o yüzden net birşey demiyolar geçirdiysen en riskli gelişim döneminde geçirmiş sin dediler çocuğun beyninda çizgi gibi hava boşluğu yada sıvı gördüler aminosentez istediler kararsızım çünkü bir tedavisi yokmuş eğer bu enfeksiyon da var sa veya geçirdiysem başka doktora gidip detaylı ultrasona giricem inşallah birşey diyemiyolsr yani 3 ay önce geçirmiş gözüküyorum hayırlısı Rabbimden 🤲