Arkadaşlar cmv ıgm değerim 0.812 çıktı doktor avidite testi istedi ama 4 gün oldu sonuç hala çıkmadı devlet hastanesinde yaptırdım testı e nabızda da herhangi bir kan istek durumu çıkmıyor sankı hiç kan vermemişim gibi bir durum var,işleme sokan kadında daha önce bu kanın girişini hiç yapmadım ne zaman çıkart bilmiyorum falan dedi .Beklemek çok zor aşırı stres yaptım sizin sonucunuz kaç güne çıktı acaba bu kadar uzun sürdümü? Artık hastanede kanımı kaybettiler diye düşünüyorum çünkü bir kere daha böyle bir durum yaşamıştı ablam kan vermişti sonuçlar çıkmamıştı meğerse kaybetmişler