Green7 neden kaldıramazsın anlamadım? Çatı muayenesi, açıklık bakılması vs bunlarda zorlandım dedim daha buna dayanamıyorum nasıl doğrucam. Senin gibi düşündüm yani ama gayet de doğuruyosun sen bile anlamazsın nasıl oldu bitti diye. Bende sezeryan çok istedim ama normal doğum uygundum aniden oldu bitti zaten şimdi ikinci geliyor ama bunu sağlık sorunlarım el verirse yine normal istiyorum. Hiç düşünüp stres yapma . Normal doğum allahın mucizesi bizler akıl sır erdiremeyiz mucizeye . Akıl almaz bişey bana göre, candan can çıkması. 😇