Rumika ablamı normal doğum diye başlayıp sezaryene almışlardı haftalarca mutfağa yemek yemeye, lavaboya yardımsız gidip tuvaletini yapamıyor, bebeğini beşikten kendi alıp yatıramıyordu çok çok zor bir süreçti o yüzden ben çok korkuyorum ablamı öyle gördüğümden beri