Elfdgm2023 Aysel66 bilmiyorum çok ayakta kaldım bugün ondan olabilir, bugün sağ kaşığıma bi ağrı girdi normalde solda ağrı oluyordu
Aysel66 Elfdgm2023 benimde ara ara sag kasim agriyor sirt agrin ayakta durdun icin vardir benimde cok fazla ayakta durunca agriyor normalde
Elfdgm2023 Aysel66 evet genelde aynı saatte vurduruyorum benim dün akşam ve bugün açık renkte lekelenme gibi kanamam geldi🤔
Aysel66 Elfdgm2023 ayy yerlesme kanamasi olmasin kimilerinde oluyormus ben igneyi ayni sate yapamiyorum acile yada ayle doktoruna gitim icin sabah ya oglen vuruluyorum bu sabah 8 de vuruldum sorun olur mu acaba gecen de 12 de vurulmustum
Elfdgm2023 Kelebekl inşaAllah🥹off zaman geçmiyor heyecanlanıyorum bi an önce geçsin şu günler,tuttuktan sonra değrin artması,kese kalp atışı sürekli bişeyleri bekliyorsun, doğana kadar hep bi korku oluyor insanda
mldmrcn Elfdgm2023 tam olarak bu. 3 aralıkta transfer oldum 13 ünde pozitifi gördüm. Haftaya nasip olursa kese için gideceğiz. Bu süreç tamamen böyle bol bol dua edin kendinize bebeğinize konuşun onunla. Hayırlı haberler alın inşallah ❤️
Kelebekl Elfdgm2023 aynen öyle malesef bende zaman geçsin istiyorum Bi an önce bugun daha 5 ci günüm beklemek çok zor 😥 saha 9 günüm var neredeyse test için
Mucizemibekliyorum_ mldmrcn hangi duaları ediyorsunuz acaba bende bugün transfer oldum bizi en iyi bu yollardan geçenler anlar lütfen bana da dua eder misin benimde bebeğim bana sımsıkı tutunsun🥰
Elfdgm2023 Kelebekl ben 10. Gün idrar testi yapmayı düşünüyorum.daha önce oğlumda da yapmıştım.pazar günü 10. Gün oluyor normalde salı günü test günüm kan vercem
Kelebekl Elfdgm2023 ay hadi inşallah pozitif görürsün haber ver bize de olur mu umarım Rabbım hepimize nasip eder 🤲🤲🌸
Elfdgm2023 Kelebekl amiin İnşaAllah dua edelim birbirimize Rabbim İnşaAllah hepimize ve tüm isteyenlere sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🥰