Aysel66 Kelebekl yavasca yap buz koy igneyi uygulamadan once oyle denedin mi biri oyle yaparken gordum
Aysel66 Kelebekl 10cu gun evde test yapmaya duşunuyorum 12 ci gundede kan vermem gerekiyor bel agrım var sadece adet olcakmış gibi bugun de bir kackez asagdan sancilandim inşallah her şe iyi gider sen nasil sin
Kelebekl Aysel66 inş umarım benimde bel ağrım var birde bugun sol kasıktan aşağıya bacağıma kdr inen ağrım var. Bende 12ci gün kan vericem. İnş herşey istediğimiz gibi gider Rabbım nasip eder.
Elfdgm2023 Kelebekl Aysel66 Kızlar benim sırtım çok ağrıyor bugün kasıklarımda ağrıyor sizin sırtınız ağrıyor mu