Elfdgm2023 Aysel66 kanamam ara ara oluyor hala adet ağrılarım var,Güvenç hocanın asistanına yazdım Duyguya dedim böyle böyle korkma dedi normal kırmızı yoğun kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Elfdgm2023 Aysel66 İnşaAllah yerleşme kanamasıdır,bugün canım sıkıldı ama ağrılarımda çok oldu.bian önce zaman geçsin erkende yapmak istemiyorum çıkmazsa moralim bozulur, o yüzden 10. Günü beklicem pazar günü yapıcam test
Aysel66 Elfdgm2023 az kaldi ya yarin 7 ci gunumuz 3 gun daha bekleyip hayirlisiyla yapicaz benimde agrim var ama kanamam olmadi beyaz akintim oluyor
Elfdgm2023 Kelebekl halen kanamam devam ediyor kahve rengi acaba yerleşme kanaması ne kadar sürüyor yani kaç gün
Kelebekl Elfdgm2023 nette okumuştum 1 hafta falan sürebiliyormuş doktorunu aradın mı ne dedi. İnşallah yerleşme kanamasıdır. Başka belirtin var mı. Benden 1 gün öndesiniz ikinizde benimde 6.günüm bugun ama hiç belirtim bseyim yok olmayadabiliyormuş zaten. Günler geçmiyor sanki
Kelebekl Aysel66 6.günüm benimde bilmiyorum ya ara ara kasık bacak bel ağrım gelip gidiyor neyle alakalı bilmiyorum.
Seyma_123 Selamın aleyküm hanımlar benim 8.günüm bugün 2 gündür kanamam var doktorumla konuştum igneyle coraspırini aynı anda kullanınca olurmuş aspırini kesti igneye devam ediyorum ama kanamam durmadı şimdi yine doktora yazdım bakalım kontrole gidicem benim gibi olan varmı
Kelebekl Seyma_123 merhaba Rabbım inş sağlığıyla güzel haber almamızı nasip eder inş. Ben diğer iğneyi kullanmıyorum o yüzden kanamam fakan da yok. Bi belirtim yok gibi suan anlam veremedim
Elfdgm2023 Seyma_123 aleyküm selam bende sordum doktor asistanıma normal dedi, yopun kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Kelebekl Aysel66 bakalım inş. Ay günler geçmiyor evde test yapmakta istemiyorum açıkçası ama Bi yandan da yapmak istiyorum ama daha çok erken ay bilmiyorum kafam karışık.
Aysel66 Kelebekl benim de oyle ama dusunmemeye calisiyorum 10 gun test yapicaktim ama vazgectim en iyisi gununu beklemek zaten olucaksa olucak allahim en hayirlisini nasip etsin