Aysel66 Elfdgm2023 😀6 yilik ben 15 yasinda evlendim cok kucuk ama bir anlik oldu dusunmeden evlendik 😀 aklimizda cocuk hic yoktu birtakim ameliyat gecirdim ondan sonra korktuk baktik olmuyorda zaten normal yola daha fazla hic ugrasmadan tup bebek yapalim dedik
Elfdgm2023 Aysel66 benim oğlum 3. Deneme bahçecide ilkti tuttu çok şükür,3 tane embriyom kalmıştı,şuan 2 tane transfer edildi 1 tane kaldı geriye,şuan estrofem,coraspin,göbekten sabah akşam progestan iğne,3 günde 1 kalçadan ipne vurunuyorum
Aysel66 Elfdgm2023 bende aynilarini kulaniyorum ama bugun cok uzuldum agrim olmaya başlayınca ama normal miş insallah her sey iyi gider
Elfdgm2023 Aysel66 sakın üzülme normal o ağrılar,olabiliyor yani ama olmayabiliyorda ,onlar belirti değil yani, bol dua et strest yapma kafanı dağıtacak bi şeylerle uğraş,dışarı çıkıp ıfak yürüyüşler yapabilirsin, bol su iç güzelce uyu olacak İnşaAllah ben inanıyorum
Elfdgm2023 Aysel66 evet 27 sinde kan vercem ama idrar testi yapmayı düşünüyorum 10. Günde oğlumdada yapmıştım
Elfdgm2023 Aysel66 amiiin dua edelim Rabbim hayırlısı ile sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin İnşaAllah 🤲🥰
Elfdgm2023 Aysel66 evet ama bunlar belirti olarak kabul etmemek gerekiyor.bu belirtiler olmayanlarında tutan var,belirti olup tutmayanda var