Kelebekl öncelikle hayırlı olsun :) doktorunuz olasılıklardan muhtemelen bahsetmiştir muhtemelen de telefonu sizde vardır, olabilir yaşayabilirsiniz dediği şeyleri bile siz yine de hekiminize bildirin. Bana iki gün hareket kısıtı ve duş yasağı vermişti. Üçüncü gün ise dışarı çıkıp gezeceksiniz demişti :)) iki gün evde dinlendim, tuvalete tabii ki gideceksiniz, ben evde genelde uzun oturur pozisyonda dinlenerek geçirdim. Bende tek bir belirti olmadı. Ayak küçük parmağımı bile çarpıp acıtmadığım bir dönemdi :)) diyetisyenim maydonoz ile ilgili fazla yememek konusunda uyardı bu arada, hiç yememek değil. Bende gıda kısıtı (bu klasik sucuk, salam, sosis, kokoreç, az pişmiş et, sushi,…vs gibi big no no dedikleri gıdalar hariç tabii) bahsedilmedi. Bol su içtim. İlaçlara ve saatlerine dikkat ettim. Herhangi bir şey yaşasa idim muhakkak doktoruma yazardım ama dediğim gibi huşu içinde geçti :)) hatta hiç belirti de olmayınca ‘la tutmadı mı kiiii’ falan gibi düşünceler geldi aklıma ama hiç düşünmedim üzerinde. Film izledik, sohbet ettik, o konuda öyle çok konuşmadık eşimle. Üçüncü gün ayakta ve ılık duş iznim vardı. ) Bir de doktorum benden arada kesinlikle test haoma kendini de beni de yorma demişti, ben de gerçekten test günümü bekledim, hastanede kan testine dek bekledikç nşa sigara içiyorum çok az da içsem içiyorum ama tüp bebekte minimuma indirip trasnger hazırlıklarında tamamen kessem de kan testi günü sonucu beklerken bi tane içtim valla. )))) Rahat olun, yormayın kendinizi, ağır kaldırmayın, eşyaları ittirmeyin, sıcak su ile duş almayın, (bir de bana hamilelik boyunca denize gir ama havuza girme dedi) bana söylenenler bumlardı :()) 34. Haftadan selamlar :))))