Kelebekl sürekli yatmak iyi değil rahime kan akışı olması lazım,ilk 2 gün uzan ara ara kal evin içinde ufak ufak yürü,ağır kaldırma ani harektler yapma bol su iç sağlıklı bslen,kabak çekirdeği ye,benimde 3. Günüm bugün yavaş yavaş yemeğimi yapıyorum sofra kurup kaldırıyorum,rabbim İnşaAllah emeklerimizin karşılığını verir🤲