Nazli-61 neden hamileliğinizi güzel günlerinizi böyle düşünerek her anı kendinizi strese koyuyorsunuz bence herşeyi akışına bırak hamileliğin tadını çıkarın gerçekten bir anda olup bittiginde hicbisey insanın umrunda olmuyor bebeğini kucağına aldığında herşeyi unutuyorsun yani böyle düşünerek hem kendinizi hem bebeği strese koyuyorsunuz bence tadını çıkarın bende ilk hamileliğimdi nasıl olacak nasıl bitecek diyordum sezeryan dedim sonra normal doğum oldu Allah’ıma çok şükür olsun kii şuan o anı hiç hatırlamıyorum sancı ağrı vs sadece bebeği düşünüyor insan bebeğine odaklan rabbim sağlıklı doğum nasip etsin inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın stresten uzak durun bende çok stres yaptım gerçekten hepsi boşaymis stres yapan annelerin bebekleri genelikle bebekler kolik ve gaz sancısı ile oluyor rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah ❤️🥰 hamilelik kadar güzel bişey yok ama sonrası daha çok güzel