Nazli-61 bünye de değil de işte hepimiz bişeyleri abartıyoruz ay ne zordu ölüyordum ay şuram bi ağrıdı kopacak gibi ay elimi kestim baya derin hepimiz her konuda aynıyız aslında ilk doğumdan önce bende çok korktum hele ki o anestezi verilirken belden burda felan o kadar acıdığını yazmışlardı ki ben ağlayarak girdim ameliyathanede ki hemşire sarılmıştı bana korkma diye ve iğne batması gibi bile acısı yok ☺️ Kendinizi acıya ağrıya odaklamayın hiç korkmayın ❤️