Nazli-61 Sonra ki süreçte çok kolay oluyor gerçekten insanlar abartıyormuş dedim ben yaşayınca zaten 6 saat ayakların uyuşuk olur genel anestezi olmazsa sonra kendine gelmeye başlayınca hafif ağrı oluyor ki ağrı kesici ile hemen geçiyor 😊 ayağa kalkarken adet ağrısı gibi bir ağrı birde ayakların oturmaktan karıncalaşır ya öyle bir his ama yavaş yavaş yürüdükçe geçiyor ben baş ağrısı filan da yaşamadım hemen ayağa kalktığınız gibi kahve için çok iyi geliyor 🥰 Sezaryen benim tercihimdi ama tansiyondan dolayıda zaten sezaryen yapacaklardı normal istesem bile 😇 Şuan ben baya yürüyorum merdiven çıkıyorum her işimi kendim yapıyorum Bebekte çok iyi dünyaya alışmaya çalışıyor şaşkın 🥰🥰 dediğim gibi hiç korkmayın çok kolay bir süreç 🥰🥰