Bence şimdiden düşünüp kendinizi boşuna strese sokmayın. Ben 2 tane normal doğum yaptım 3. Ye hamileyim. Suyunuz gelmedikçe doktorunuz herşey yolunda dediği sürece evde kalın hastahaneye erken gidip suni sancı almak inanılmaz zor birşey. İlk bebeğimde yaşadım bunu 4 cm diyip yatış verdiler suni sancı ile 5 saat sonra doğurdum ama çok zordu 2. Ye bunu bildiğim için hemen gitmedim sancılarım geldikçe evde skuat yaptım sıcak suya oturdum inanılmaz rahatlatıyor . Ağrılarım dayanılmaz olduğu noktada hastaneye gittim bebeğin kafası görünüyordu açıklığım yamadı ve hastaneye gidişimle doğurmam sanırım 9 dakika sürdü çok daha rahat bir doğum geçirdim . Serüveni bildiğim halde kendime korku yaşatmadım çünki psikoloji çok önemli